KEY ACCOUNT MANAGER
Wybrany kandydat dołączy do działu sprzedaży, gdzie będzie miał możliwość rozwoju swoich kompetencji, wpływając na plany sprzedażowe firmy i uczestnicząc w jej długofalowym rozwoju.
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie Klientów: usługi z zakresu IT i Biznesu,
- Budowanie i rozwijanie relacji na bazie zainicjowanych kontaktów,
- Przygotowywanie ofert,
- Pozyskiwanie zleceń na świadczenie usług doradczych w branży IT,
- Prowadzenie spotkań sprzedażowych,
- Identyfikowanie przetargów, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowej,
- Współpraca w zakresie przygotowywania umów z Klientami,
- Koordynacja działań marketingowych i dbanie o wizerunek firmy,
- Usprawnianie procesów sprzedażowych i poziomu obsługi Klienta,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług (preferowane usługi IT),
- Wyższe wykształcenie techniczne i/lub ekonomiczne,
- Profesjonalizm, konsekwencja w działaniu i nastawienie na osiąganie celów,
- Bardzo dobra organizacji pracy,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość pakietu MS Office i Internetu.
Oferujemy:
- Atrakcyjną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej i możliwość rozwoju zawodowego,
- Współpracę pełną wyzwań, w młodym i ambitnym zespole,
- Wynagrodzenie podstawowe i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.
Aplikacje prosimy przesyłać na adres: rekrutacja|optimapartners.pl| |rekrutacja|optimapartners.pl.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.